Home Wedstrijd

Klant in de kijker Wedstrijd

Trakteert de Salar ijskar binnenkort u en uw collega’s?

Los dan het onderstaande mysterie op.

Opdracht

 

Salar is een sociaal secretariaat met de kortste lijn tussen de vraag van de ondernemer en het gepaste antwoord.
Wij noemen dat Expertise Binnen Handbereik.

In de filmpjes die wij het afgelopen jaar maakten om klanten in de kijker te zetten, hebben we telkens op dezelfde manier gesymboliseerd dat Salar voortdurend vanuit de achtergrond de ondernemer steunt. Kan u ontdekken wat het steeds terugkerende element is dat ons engagement symboliseert?

Hieronder kan u al onze Klant in de kijker filmpjes herbekijken.

Als u denkt het antwoord te weten, vul dan onderstaand antwoordformulier in.

Op 30 mei trekt een onschuldige medewerker de winnaar uit de juiste inzendingen.

 

Bent u de gelukkige winnaar? Dan sturen we een ijskar naar uw bedrijf die u en al uw collega’s op een ijsje trakteert.

Klant in de kijker filmpjes

Ik weet de oplossing

Denkt u het antwoord te kennen?
Vul dan snel onderstaand antwoordformulier in.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wedstrijdreglement

  • De wedstrijd staat open voor zowel klanten als niet-klanten van Salar.
  • Een bedrijf of groep van bedrijven kan slechts 1 maal winnen.
  • Een onschuldige medewerker trekt op 30 mei de winnaar uit de juiste inzendingen, maar het staat Salar vrij een andere winnaar aan te duiden als er gehandeld is tegen de geest van de wedstrijd.
  • De datum waarop de ijskar bij de winnaar langskomt, wordt in gezamenlijk overleg en op basis van beschikbaarheid toegekend.